Taxe înregistrare

Dată limită înregistrare Early Bird: 15.08.2025.
Bilet Early Bird 
(până pe 15.08.2025)
Medic (Primar, Specialist):
800 lei
Rezident:
300 lei
Student:
gratuit
Nutriționist, Dietetician:
250 lei
Asistent Medical, Bioinginer, Fizician Medical:
150 lei
Alte categorii:
350 lei
Regular
(până pe 15.09.2025)
Medic (Primar, Specialist):
1.000 lei
Rezident:
400 lei
Student:
150 lei
Nutriționist, Dietetician:
300 lei
Asistent Medical, Bioinginer, Fizician Medical:
200 lei
Alte categorii:
450 lei
Late
(după 15.09.2025)
Medic (Primar, Specialist):
1.200 lei
Rezident:
500 lei
Student:
200 lei
Nutriționist, Dietetician:
350 lei
Asistent Medical, Bioinginer, Fizician Medical:
250 lei
Alte categorii:
550 lei
Taxele de înregistrare includ:
  • Accesul FIZIC și ONLINE la sesiunile științifice ale evenimentului;

  • Accesul FIZIC la cursuri

  • Accesul în zona expozițională a evenimentului (zona de stand-uri ale partenerilor);

  • Geanta cu materialele evenimentului (doar pentru participanții prezenți fizic);

  • E-book: volumul de rezumate în format online, produs downloadabil de pe site-ul evenimentului;

  • Programul final în format tipărit și online, produs downloadabil de pe site-ul evenimentului;

  • Accesul la pauzele de revigorare (pauzele de cafea);

  • Oportunitate de Networking de elită;

  • Participare la Recepția de Bun Venit;

  • Certificat de participare în format electronic cu credite EMC din partea Colegiului Medicilor din România, emis după ȋncheierea lucrărilor evenimentului, transmis prin e-mail;

     

  • Certificat de participare în format electronic fără credite EMC, emis după ȋncheierea lucrărilor evenimentului, transmis prin e-mail;

  • Diverse materiale promoționale de la partenerii evenimentului (doar pentru participanții prezenți fizic);

  • Accesul post-eveniment la sesiunile principale înregistrate a celei de a VII-a ediții aevenimentului.

Atenție:
  • Accesul tuturor participanților este permis numai pe baza Ecusonului de Participant car poate fi ridicată de la Biroul de Înregistrări.

  • În cazul în care un participant nu prezintă ecusonul de participant, organizatorii au dreptul de a-i restricționa accesul la eveniment.

  • Participanții își vor alege locurile în funcție de criterial „primul venit, primul servit”. Prin urmare, vă recomandăm să planificați o sosire din timp în sala de sesiuni științifice.

Metodă plată:

Metodă plată:

• Transfer bancar

Plata în RON se va face prin transfer bancar către:

CONSULTING PARTENER S.R.L. (DIMAS EVENTS)

C.I.F.: RO 17399900

Nr. Registrul Comerțului: J 22/ 832 / 2005

RON IBAN:

RO79 RNCB 0175 0335 9784 0002 – BANCA COMERCIALĂ ROMÂNĂ

RO45 BTRL RONC RT0P C622 8701 – BANCA TRANSILVANIA

RO15 INGB 0000 9999 0526 2309 – ING BANK

Plata în EURO se va face prin transfer bancar către:

CONSULTING PARTENER S.R.L. (DIMAS EVENTS)

C.I.F.: RO 17399900

Nr. Registrul Comerțului: J 22/ 832 / 2005

EUR IBAN:

RO89 BTRL EURC RT0P C622 8701 – BANCA TRANSILVANIA

SWIFT CODE: BTRLRO22

• Vă rugăm să specificați numele și prenumele participantului pentru care plătiți precum și numele evenimentului (ex.: Nume, Prenume, Taxa de participare la CNN 2025).

• Dupa efectuarea platii va rugam sa ne transmiteti o copie a ordinului de plata prin e- mail la adresa: office@dimas.com.ro

• Valoarea Taxei de Participare este cea din momentul plății, conform termenelor din tabelul TAXE

• Pentru participanții care se înregistrează și plătesc Taxa de Participare după data de 1 OCTOMBRIE 2025 nu putem garanta toate materialele CNN 2025.

Anulare participare:

• Toate solicitările de anulare a înregistrării la sesiunile științifice ale CNN 2025, trebuie trimise electronic la adresa de e-mail: office@dimas.com.ro cu subiectul: ANULARE INREGISTRARE CNN 2025

• Anulările primite până pe 20 SEPTEMBRIE 2025 (23:59 EET) – rambursare integrală

• Anulările primite în perioada 21 SEPTEMBRIE 2025 – 01 OCTOMBRIE 2025 (23:59 EET) – 50% vor fi rambursate

• Anulările primite începând cu data de 2 OCTOMBRIE 2025 – nu se va face rambursare.